lördag 1 januari 2011

Det slog över...

och det blev år 2011

God fortsättning!


Idag hade vi planer på att se Änglagård på bio, men kom inte ur soffan utan stannade hemma och hade filmvisning istället!
Gjorde en räkmacka och myste och drack cola.

Efter att helgerna är överstökade så ska jag / hela familjen ändra våran
livsstil - vi ska börja röra oss, äta nyttigare ....

Jag har en blogg på metrobloggen som jag har försökt att hålla liv i men
det tar emot... har inga ideér eller något att skriva om så det är långt mellan gångerna jag är där. Fast idag skulle jag in och skriva om bion på metrobloggen men fick svaret:
"
Vi beklagar att siten ligger nere för tillfället, men arbetar så snabbt som möjligt med att få upp den."

Hahahahha

Ja vad ska man säga?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, så blir jag glad ♥