fredag 14 januari 2011

Presenttips

Presenttips kan man aldrig få för mycket av - så här kommer ett som jag tycker är en ekonomisk och doftrikt och hygienisk bra present!

Tvål - tvålpump med något fint motiv! 

Alla behöver eller har tvål vid handfatet och att ge bort en tvålpump med någon god tvåldoft, gör att personen som får "tvålpresenten" tänker på dig varje gång han eller hon är på toaletten och tvättar händerna. 



Det finns billiga och det finns dyra - bara för att passa de flesta plånböckerna. 

Denna tvålpump fick jag av min mamma i julklapp och jag "slår" henne en tanke vid varje toabesök! 

Apropå tvål - så blir det fotbad nu....! 

Syns snart igen!

1 kommentar:

  1. Åh, den är helt fantastisk! Precis en sådan jag vill ha! Vet du var hon har köpt den, kan du fråga henne? Tack på förhand! /Isabelle

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, så blir jag glad ♥