torsdag 30 december 2010

En riktig torris......

Vem är inte det nu i dessa kalla och torra tider?

Eller är det min personlighet som tränger igenom eller hänger det på luftfuktigheten inomhus?

Jag har köpt salva på Apoteket och ingen av dem luktar fräsch eller gott, snarare kantarelldoft eller nåt sånt...!

Men med erfarenhet i ryggen så vet jag att det som är bäst/bättre och vårdande inte luktar parfym utan är neutrala i sina dofter... och dessa två produkter kan jag varmt rekommendera om ni har en torr kropp eller har en torris hemma!

A-derma kostar ca 235 kr och är lättflytande salva som gör hela kroppen mjuk och som ny....kan även användas i ansiktet!

Canoderm är en tjockare salva - en kräm men är jätte behaglig att använda på de extra torra ställena..... kostar ca 255 kr för 500 ml!

Det är dyrt att ligga på topp - men mjuk blir man!

1 kommentar:

  1. Hej älskling, är det jag som är torrisen?/sambon

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, så blir jag glad ♥