tisdag 11 januari 2011

Tips & Råd...

Att vara eller inte vara - i bloggvärlden.....det har varit den stora frågan ett tag!

(Tidigare blogg startade jag när jag skulle sluta röka - å det har jag nu gjort, så då är det dags för en ny blogg med nytt budskap eller med nya idéer!)


Men nu har jag bestämt mig för att dela med mig av olika tips som kan förbättra eller höja vardagen för mig och för många andra.
T
anken med bloggen är att den ska generera i n
ågot - kanske att någon kommer ur soffan och börjar promenera, eller kanske börjar blogga eller varför inte får en bättre självkänsla .... ja listan kan göras hur lång som helst...!



Jag kommer att lägga ut ett och annat tips eller råd, ibland flera på samma dag - så håll utkik så du inte missar något roligt/spännande!

Det kommer även att komma ett och annat inlägg om känslor, yttrande och åsikter om det som händer runt omkring mig och även utan för denna databurk!
Så vi syns snart igen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, så blir jag glad ♥