torsdag 28 april 2011

Handkräm....

Att köpa handkräm är inte svårt - men att hitta en som är både billig och härlig för händerna, kan det vara si o så med.

Jag tänkte dela med mig av min handkräm - iallafall som ett tips.....
 Egentligen så gillar jag "konceptet" ...allt i allt - men jag har inte hittat någon kräm, lotion eller salva som jag kan använda överallt på kroppen .....ansiktet, händerna o fötterna!

Kanske är Apotektet lite överreklamerat men vissa produkter känns bra och är billiga!

Denna handkräm gjorde att mina händer kändes som silkeshänder - lena och kladdfria .... en riktigt skön produkt! Jag köpte en lite tub för 25 kr, perfekt att ha i handväskan vid "torra tider"!

Har Du någon bra handsalva?






4 kommentarer:

  1. Brukar åxå använda den. Eller weleda om jag har råd. Nu håller jag tummarna för att jag ska få Buzza en handkräm och läppsalva....

    SvaraRadera
  2. Hahaha.... jag har en likadan i min handväska och en i köket....

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset!
    Lider också av torra händer :)

    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag kör med lite olika. Fick prova en av en kompis igår som innehöll aloe vera och som hon köpt av oriflame. Den var riktigt bra och doftade gott.
    Önskar dig en trevlig valborg!
    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, så blir jag glad ♥