fredag 15 april 2011

Luktar GULD i Karlstad

Det kan väl inte vara en enda människa som missade att FBK tog SM-guld igår...?

Jag växte upp på bostadsområde Färjestad och har sprungit i hallen ( inte i LLA, utan den gamla ishallen) och smugit på hockeyspelarna ..... plankat in på hockeymatcher osv. Idag är det inte på samma sätt - sitter i soffan och äter och dricker och skriker JAAAAA (oftast) och ibland blir det NEEEEEEJ och skäller på domarna! 



Nu i eftermiddag blir det GULD-fest på torget i Karlstad....tyvärr så är jag sjuk, ont i halsen och huvudvärk till och från - men jag får kolla på TV:n istället!

Jag hoppas att jag är pigg imorgon för det planeras städ och iordningställande av husvagnen!

TrEvLiG HeLg!


6 kommentarer:

  1. Okey då, får väl säga grattis, men det är med sorg i hjärtat, ska du veta.

    33 år sedan vi tog guld senast och nu var vi så nära.............

    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Okey, jag får väl också gratulera, men håller med Anki att det är med sorg i hjärtat. Hoppades, men ni var väl bättre.

    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Jag grattar också. Trots allt håller jag mera på Färjestad, har blivit så efter alla år med Janne som är från Karlstad. Färgen lila är fin. Som tur va, va jag hemma hos mig. Janne var inte så pigg i går morse. Hade nog firat lite för mycket.

    Jätte-jättekul att du är tillbaka.

    Kramis från mig till dig. Ingela
    Kram även till Anki och Agneta

    SvaraRadera
  4. En STOR och hjärtlig kram till hela fd SEF-ligan♥ kram kram

    SvaraRadera
  5. Ja man kan inte annat än lyfta på hatten och gratulera till guldet. Inte för att jag är något stort hockeyfan, men jag tyckte det hade varit roligt för Skellefteå om de vunnit. Men bästa laget vann, så är det. =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, så blir jag glad ♥