måndag 11 april 2011

Bättre än inget alls....

Hej där.... nu va det längesedan sist som vi "sågs"! Jag har varit urdålig på att kommunicera via nätet den sista tiden - luften gick bara ur.....!

Men det bästa med en blogg - är att man kan vara inne och blogga varje dag, eller bara när man vill ...!

Äntligen är våren här och jag har rotat fram min stegräknare - så nu blir det långa vårpromenader i solen, skönt!

Dessa gulingar blickade åt mig och jag passade på att fota dem... ståtliga och klargula tussilagor!

Jag fick mejl om att metrobloggen har "köpts" upp och man kan fortsätta att blogga där - så jag var ju bara tvungen att testa den nya sidan, och vem vet om jag återgår till den.....!

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Såg åxå några tussisar som stod och hukade i regnet igår...

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Härligt att du är tebax! =) Även här uppe i norr har våren börjat visa sig, inga tussilagos har jag sett än dock... Underbart med promenader i vårsolen. Kramar om

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, så blir jag glad ♥