onsdag 11 maj 2011

Gynnings nya bok -

Jag är ingen storkonsument av böcker - men ibland så blir jag sugen att "stänga av världen" och då är en bok ett bra sätt. 

När jag var och handla mat så ramlade jag över Carolina Gynnings nya bok - 

LAURA-flickan från havet.....

 
Min dotter Linda gillar Gynning och det gör jag också - det är något speciellt med Carolina.........



Jag började läsa boken idag och ser fram emot att lägga mig och fortsätta läsningen - för dottern vill säkerligen ha boken så fort som möjligt.....!

3 kommentarer:

  1. Nepp. Inget för mig (tror jag) har ju aldrig provat...

    SvaraRadera
  2. Nå? Hur var den? Var den läsvärd?
    Kram och ha en fin start på veckan!

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt är bra med dig!
    Tittar in och önskar dig en trevlig midsommar!
    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, så blir jag glad ♥