tisdag 12 april 2011

Stegräknarens förtjänst....

Var ute och promenerade tillsammans med min stegräknare och "lill"-kameran....det blev inte så många bilder tagna! Ps. Men det blev 19122 steg och nu känns det i vaderna Ds.

Huga så stark jag är .... jag trodde faktiskt att jag kunde "fälla" ner trädet efter att bävern hade gjort sitt - men det stod kvar, stadigt och vickade inte ens......


 

 Sockerdricksträdet stod där och gapade tomt - en liten Ramlösa hade smakat gott...men jag vågade inte stoppa i handen och känna efter, så jag vet inte till 100% att det inte fanns någon flaska där...!


Nu på kvällskvisten har jag gjort kärleksmums efter Aftonbladets Söndags  recept, tyvärr saknades smöret i receptet så jag tog i efter en "höft" och de blev stora och goda, så jag blev nöjd - magen står rakt ut nu....


3 kommentarer:

  1. Imponerande med över 19.000 steg!
    Förstår om det kändes i vaderna ;)
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Blir imponerad!!!!! Riktigt bra gjort!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig promenad med alla dessa steg. Riktigt bra traskat! Mmmm... kärleksmums... oj så smaskens! Ha en underbar torsdag. kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, så blir jag glad ♥