fredag 11 februari 2011

Med sorg i hjärtat..

Ibland så finns inte energi eller kraft att skriva något.... och den senaste tiden har det bara varit en massa tragiska händelser och då bearbetar man dessa i sin tysthet...!



Min mamma fick en hjärnblödning den 30 januari vid bara 62 år ålder - men det verkar som det kommer att gå åt rätt håll nu, motoriken är okej men talet är det värre med - men tiden får utvisa! Mamma överlevde och det är det viktigaste♥

Inte nog med detta - svärfar hade en hjärntumör och avled igår 2011-02-10...bara 67 år gammal! Hela familjen har en stor sorg nu och känner en stor saknad♥!Det är väldigt orättvist att människor ska "ryckas" ifrån oss så tidigt. Jobbat hela livet och när pensionen kom så lurade sjukdomen runt hörnet! 

Något att tänka på -
Oroa dig inte för morgondagen. Vem vet vad som drabbar dig idag



7 kommentarer:

  1. önskar att jag kunde hjälpa dig, men tyvärr måste du själv gå igenom detta jobbiga. men du kan höra av dig om du behöver ett styrkande ord eller två. du är ju minmentor <3 kramisar i massor

    SvaraRadera
  2. lider med dig när jag läser vad som hänt. Vet precis vad du går igenom eftersom att jag själv upplevt detta. Tänker på dig och din familj. Trösten är att man blir starkare och lär sig att leva och njuta av varje dag. Massor med kramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Men vännen vad ledsamt!
    Styrkekramar till dig och din familj i er svåra stund ♥

    SvaraRadera
  4. Tack! Vad ni är rara och gulliga, stora och mjuka kramar till er♥! Mariette

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, så blir jag glad ♥